שמי שמואל דנדקר מנתיבות, בן 43 ועובד חברת אינטל מזה 22 שנים.
באפריל 2018 נפצעתי בתאונת אופניים שלאחריה פוניתי במצב בינוני לבית חולים בניידת טיפול נמרץ עם פגיעות רב מערכתיות שכללו פגיעת ראש קלה, פגיעה בכתף, 2 שברים באמת כף היד, פגיעה בכף היד וקרע ברצועה הצולבת בברך. הייתי מאושפז בבי”ח שם עברתי ניתוח השתלת פלטינות ביד. התקשיתי מאוד בהליכה והיד הייתה מוגבלת מאוד בתפקוד משך מספר חודשים.

לאחר שמצב היד והרגל החמירו, החלטתי להגיע ליואב למרות עלות הטיפול הפרטי.
הגעתי בחששות כבדים לאחר שנאמר לי שספק אם אוכל לחזור לפעילות רגילה, וודאי שהתפקוד לא יהיה כמו קודם (הייתי כ- 9 חודשים בחופשת מחלה)
הייתי בטוח שלא אוכל לרוץ יותר והתפללתי שאוכל ללכת ללא כאב.

יואב התייחס באנושיות איכפתיות, הקשיב רשם, סיכם והסביר על כל דבר. הוא קרא לנו “צוות” וכל הצלחה או כישלון היא של שנינו כצוות. יואב היה זמין ונתן מענה לכל שאלה או בעיה.

עברנו ביחד מספר חודשים לא קלים בהם תרגלנו, חיזקנו ועבדנו על מכלול בעיות. יואב בנה תוכנית מיוחדת שהותאמה לי אישית לפי הצרכים, המגבלות וההתקדמות האישית שלי. העבודה כללה המון השקעה והתמדה עצמית מעבר לשעות הטיפול. יואב היה מסודר, תיעד הכל ובדק התקדמות ושיפור.

היום לאחר מספר חודשים, תפקוד היד כמעט מלא והתחלתי לעבוד על חיזוק השרירים ש”התנוונו”.
מצב הרגל השתפר פלאים ולאחרונה התחלתי לרוץ 5 ק”מ בשטח.

הדרך להחלמה ושיקום מלא עוד ארוכה ואמשיך לעבוד עם יואב. המצב שהגעתי אליו היום המון בזכותו. הבנתי שאין קסם וההחלמה והשיקום הינו תהליך ארוך הדורש סבלנות והתמדה של המטופל והמטפל ביחד.

אני רוצה להודות ליואב מקרב לב על כל הסבלנות, ההשקעה והעזרה.